" عشق " تلخ كننده ليموشيرين زندگي ....

" عشق " تلخ كننده ليموشيرين زندگي ....

يه جاخوندم نوشته بود " اوني كه عاشق نشد طعم زندگي رو نفهميد "

اما من ميگم اوني كه عاشق شد طعم شيرين زندگي رو برا خودش تلخ كرد ؛ زندگي دقيقا عين ليمو شيرين ميمونه تا عشق وارد نشده شيرينه شيرنه اما همين كه عشق واردش شد ليمو شيرين رو مي شكنه و اين ليمو شيرين تلخ تلخ ميشه و هر چي ميگذره تلخيش بيشتر ميشه درسته اول كه عشق وارد ميشه و ليمو شيرين زندگي رو ميشكنه اين ليمو شيرين شيرينه اما به مرور زمان تلخ تلخ تلخ ميشه ؛ اخه ميدونين اين وسط ممكنه يكي از طرفين قصد جداكردن دونه هاش رو از ليمو شيرين زندگي داشته باشه در نتيجه هر چي طرف مقابل سازش كنه و اصرارش كنه كه اين كاررو نكن طول ميكشه و ليمو شيرين زندگي تلخ ميشه اما اگه قصد فقط يكي از طرفين جدا كردن دونه ها و تلخ شدن ليموشيرين باشه ديگه همين كافيه واسه تلخ شدن ، تلخ شدني كه تلخيش از قهوه هم بدتره حداقل قهوه از اول تلخ بوده اما چيزي كه شيرين باشه و يهو تلخ بشه خيلي تلخيش بدتره و البته خيلي خيلي هم سخت تره .

پس من جمله بالا رو واسه خودم اين طوري تفسير مي كنم اره درسته هركي عاشق نشد طعم زندگي رو نفهميد ، اره هركي عاشق نشد بهترين كار رو كرد چون طعم تلخ زندگي رو نچشيد و تو شريني زندگيش باقي موند .

عاشقي فقط در يه صورت طعمش شيرينه در صورتي كه هيچكدوم از طرفين نذارن ليموشيرين زندگي شكسته بشه چون اون موقع ديگه تلخه تلخه اما بعضي اوقات هم يكي از طرفين واقعا تمايلي به ادامه نداره پس در نتيجه از درون ليموشيرين رو ميشكنه كه اين طوري طرف مقابل بيشترين صدمه رو ميبينه ، اي كاش تو ليموشيرين زندگي هميشه يه نفر كوتاه نياد بلكه هردوطرف وظيفه خودشون بدونن كه كوتاه بيان .

اما به هرحال عاشقي هميشه درد داره ..... يه درد بزرررررررگ كه تو سينه ت كه هميشه نفس كشيدن رو برات سخت ميكنه .... ذهنت رو مشغول ميكنه ... و خلاصش اينه كه داغونت ميكنه ....

فقط عده ي كمي هستن كه دربرابر اين درد واي ميستن ، واي ميستن و مي جنگن ، مي جنگن تا به طرف نشون بدن كه اگه رفتي اشكال نداره مهم نيست من خودم رو به خاطر تو نمي بازم هرچند يه روزي دوست داشتم ....

خلاصه اگه خواستي عاشق بشي سعي كن اين اصل رو هميشه درنظر بگيري : كه به قلب هيچ مردي نميشه اعتماد كرد و اين رو هم درنظر بگير كه اگه طرفت رفت ، با استوار موندنت بهش بفهموني كه اگه رفتي و شكستيم من خودم دوباره تيكه هام رو بهم چسبوندم و استوار واستادم تابهت ثابت كنم كه تو اگرچه رفتي ؛ اگرچه يه روز شكستيم اما من استوار ميممونم تا ببينم روزي رو كه عاه و اشكم دامن گيرت بشه .

اره ، پس اگه خواستين عاشق بشين يادتون باشه ليموشيرين زندگي و رابطتون رو الكي و بي جهت تلخ نكنين .

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:21---11 تير 1394
سلام. واقعا وبلاگ جالبی داری. دلگیر و دلنشین.این مطلب هم عالی بود.واستون ارزوی موفقیت میکنم

Hamidreza
ساعت22:59---2 تير 1394
Salam alieh

narges
ساعت17:51---1 تير 1394
دوست داشتی ب وب من هم سری بزن و اگه تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

غزل
ساعت17:12---1 تير 1394
ریحانه جونی وب عالی
متن خیییلیی قشنگی بودعزیزم
پیش منم بیا اجی جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, ساعت 10:42 توسط Reihaneh