دلم میخواست تو اولین نفری باشی که خبرقبولیم روبهش میدادم اما مثل همیشه نبودی ...
دلم برایت تنگ است ،

بعدازتو دیگر قلبم رابدست هیچ مردی ندادم

چراکه. ترس از درهم شکستن مجدد احساساتم را به نابودی کشاند...
دلم هم تو را میخواهد وهم نه ، عجیب جنگیست میان عشق و عقل وقتی که قلبم دیوانه وار تو را میطلبد اما عقل و غرورم خودخواهانه این قلب دیوانه را مهار میکنند ...
کاش بودی و دوستم میداشتی و پا به پای من ذوق زده میشدی اما افسوس که نیستی ...
هم تو رامیخواهم و هم نه... هه میدانم حتما میگویی دیوانه شده است ...

آری قلب لجبازم دیوانه ام کرده ...

کاش مثل همانگونه که ربودیش اکنون بازمیگرداندیش

و میگفتی بیابگیرش درست مثل روز اولش هست همانطور صحیح و سالم دست من امانت بود ...



نظرات شما عزیزان:

استاد ایزانلو
ساعت12:30---7 فروردين 1399
سلام من استاد موسیقی اقای ایزانلو از شهر بجنورد از توابع استان خراسان شمالی هستم



میخاستم بگم مخاطباتونو از کجا پیدا کردید و چند ساله وبلاگتونو دارید
پاسخ: سلام ، عمروبلاگ ۶_۷ سالی هست ، مخاطبامم با تبلیغ توی چت روم وبلاگ پیداشدن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 18 مهر 1397برچسب:, ساعت 11:19 توسط Reihaneh